2016. november 1., kedd

TESZT - Alverde Beauty&Fruity mattító nappali arckrém

Arckrémek. Olyan kozmetikumok, amikre minden nőnek szüksége van. 


Valaki már tinédzserkorban elkezdi használni, valaki csak akkor, mikor az első ráncok megjelennek. Én valahol a kettő között vagyok, kb. 24 éves voltam, mikor megvettem életem első arckrémjét, ami máig emlékszem, egy Garnier volt. 

Ahogy telt az idő, mindig másikat vettem, némelyik jobban bejött, némelyik kevésbé. Nyár közepe táján vásároltam viszont az első Alverdés arckrémemet. Azt már korábban kifejtettem, hogy mostanában igyekszem minél több kozmetikumnak a natúr változatát keresni, és ez itt sem volt másképp, így került a kosaramba ez a kis tubus is.


A csomagolása tipikus Alverdés, fehér alapon színes minták, középen a márkajelzés. Ez egy mattító krém, tehát inkább zsíros és vegyes bőrűeknek ajánlott. Én magam az utóbbiba tartozom, a szemem alatti és a szám melletti rész gyakran száraz és húzódik, a homlokom és az orrom viszont eléggé zsírosodik. Az ára ha jól emlékszem, egész baráti, 600 Ft körül van.
Lime és alma kivonatot tartalmaz, ebből következik, hogy az illata pont ugyanolyan, mint a szintén alma és lime arcmosó habé (teszt később!), amit szintén nagyon szeretek, és használtam már többször is. Az állaga is abszolút rendben van, elég híg, de mégsem folyik. Nappalra sosem szerettem azokat a krémeket, amik sokára szívódnak be, emiatt egész nap zsíros érzete van az arcomnak. Plusz ezek a pórusokat is eltömítik, így nagyobb eséllyel leszünk pattanásosak (igen, volt ilyen krémem is). 

Ez a termék viszont üdítő kivétel. A tubusos kiszerelés miatt gyakran előfordul, hogy kicsit többet nyomok ki belőle, mint amit akartam. Ekkor több idő alatt ugyan, de szerencsére teljesen így is beszívja a bőröm. Ha pedig eltalálom a mennyiséget, akkor 2 perc sem kell, és már el is tűnik a ragacsos érzés. Pár óráig valóban matt marad a bőröm, persze a nap végére kifényesedik, de ezt nyáron szinte lehetetlen kikerülni, maximum gyakori arcmosással.

Szerintem ez egy kimondottan nyári krém, az illata gyümölcsös, az állaga könnyed, megfelelően hidratál, de nem zsírosít. Most már ugyan november van, és már csak egy kevés van benne, szerintem télre másikat fogok majd venni. Mióta bejött a hideg idő, észrevettem, hogy csökkent  a hatása, de ez nyilván nem a krém hibája, egyszerűen csak ennél többre van már szüksége az arcbőrömnek. 

Jövő nyáron viszont biztos, hogy visszatérek hozzá. 


Összegezve:

Ami tetszett: a nyári időszakban pont annyira hidratál, amennyire kell. Natúrkozmetikum kevés mesterséges anyaggal. Az illata és az állaga abszolút rendben van, az ára sem egetverő, mennyiségre sokáig kitart.
Ami nem tetszett: nem a krém hibája, inkább a gyártóé/forgalmazóé. Már több Alverde terméken is észrevettem, hogy csak németül van rajta ismertető, és a magyar nyelvű matricát gyakran lefelejtik, mint például ennél is. Ez számomra nagyon bosszantó, ha már magyar matricát nem is raknak rá, legalább magán a tubuson lenne rajta angolul is, mert nem mindenki tud németül, angolul viszont annál többen. Sokszor csak a neten tudok utánanézni a termék leírásában, a boltban téblábolva ez elég idegőrlő tud lenni. Persze ez csak egy észrevétel, a krém ettől még nagyon tetszik. 

Pontszám: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése