2016. november 9., szerda

TESZT - Avon Naturals Csokoládé Hidratáló Testradír

Régen teljesen odavoltam az Avon termékekért, középiskolás éveimben nem volt olyan hónap, hogy ne rendeltem volna valamit a katalógusból. Sminket, parfümöt, krémet, testpermetet, körömlakkot, mindent kipróbáltam. Azóta mát elmúlt ez a nagy szerelem, rájöttem, hogy ugyanolyan (sőt jobb) termékek vannak a drogériákban is, és azokra nem kell napokat várni míg megjön. 


Azért néha még elcsábulok, ékes bizonyítéka ennek a mai tesztalanyunk, a Naturals termékcsalád csokis bőrradírja is.



Egy akcióban szereztem be féláron, mindössze 500 ft-ért, amiért 200 ml-t kapunk. Ez hatalmas mennyiség, egy évig biztosan elég lesz. A csomagoláson semmi hivalkodó nincs, a praktikus tubusos kialakítás remek, így könnyen lehet adagolni.

Maga a bőrradír, világosbarna, sűrű krém, szerencsére egyáltalán nem folyós (igen, volt már ilyen 
bőrradírom is). Az illata pedig tömény édes, igazi élmény szagolgatni, aki szereti az ilyesmit :) Hmm, finom csokoládé, vagyis.....várjunk csak!!! Ez az illat borzasztóan ismerős, tudtam, hogy valahol éreztem már. Aztán rájöttem. Az egyik Avonos testpermetemnek pontosan ugyanez az illata, ami a csavar az egészben, hogy az vaníliás :D A kettőt egymás után szagolgatva a kétségem eloszlik, ez bizony ugyanaz az aroma. Kedves Avon, ha már lusták vagytok külön csokoládé illatot megalkotni, akkor legalább erre is írnátok azt, hogy vanília. Kíváncsi lennék, rajtam kívül hányan vették észre. Az pedig külön vicces, hogy lecsekkoltam mindkettőt Krémmánián, és a bőrradírnál a legtöbbet azt írták, hogy "hú de finom, igazi csokiillat, a testpermetnél pedig "ez igazi vaníliaillat, nem mű, imádom". Hát igen, erre mondják, hogy trükkös marketing, vásárlók megvezetése. 

Maga a termék viszont jó. Én csak 2 helyen használom, az arcomon, és a lábamon.

Az arcomat heti 1x radírozom le vele. A szemcséi kellően nagyok, és megfelelően dörzsölnek, mégsem túl durvák. Szép sima lesz az arcbőröm tőle, és ez a hatás kitart pár napig.

A lábamon pedig epilálás előtt szoktam alkalmazni, mert egy alapos dörzsölés szépen kiszedi a benőtt szőrszálak nagy részét, amivel mindig is sok gondom volt. Így szerencsére az epilálás ideje is lerövidül kicsit.

Ez egy elég sűrű krém, tehát mindenképpen nedves bőrre ajánlatos felkenni, hogy szépen el lehessen dolgozni, és a lemosáshoz is ajánlott egy kis tusfürdő, hogy teljesen eltávolítsuk. Mivel a radírozó hatása elég erős, ezért nem javasolnám napi használatát, heti 1-2 alkalom bőven elég. A radírozást sem szabad túlzásba vinni, mert ellenkező eredményt érhetünk el vele. Még így is szárítja a bőrt valamennyire, így az alkalmazása után ajánlott testápolózni.
Csokoládés bőrradír, és vaníliás testpermet....látszólag semmi
közös nincs bennük. Vagy mégis? Hát persze, az illata!



Összegezve:

Ami tetszett: bőséges adag, baráti ár, könnyen adagolható, megfelelően radíroz, krémes állag
Ami nem tetszett: megtévesztés az illattal


Pontszám: 4/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése