2016. december 2., péntek

Gasztro - Tejszínes zöldséges csirke

Ez az egyszerű, de annál finomabb étel tökéletes gyors fogás lehet egy rohanó hétköznapon ebédre, vagy vacsorára. Amolyan tipikus "dobjunk össze valami finomat abból, ami a hűtőben van" kaja. És ami a legjobb benne, hogy rengetegféleképpen el lehet készíteni, a lehetőségeknek csak a kreativitásunk szab határt :) 







Hozzávalók:

  • Fél kg csirkemell
  • 1 zacskó fagyasztott zöldségkeverék (én mexikóiból csináltam)
  • 2 dl főzőtejszín
  • Szárnyas fűszerkeverék
  • 1 fej vöröshagyma
  • 1 zacskó Maggi tejszínes - négysajtos csirke alap (elhagyható, de szerintem finomabb lesz tőle)



Elkészítés:

1. A csirkemellet megmossuk, felkockázzuk, majd a szárnyas fűszerkeverékkel megszórjuk, és jó alaposan összeforgatjuk.



2. Kevés olívaolajon gyakori kevergetés mellett megpirítjuk a kockákat, majd félretesszük.



3. A hagymát összevágjuk (nem kell nagyon kicsi kockára, ahogy látjátok én is csak nagyobb darabokra vágtam), és egy nagyobb edényben kevés vajon üvegesre pároljuk.



4. Beletesszük a zöldségeket, egy kevés vizet, majd fedő alatt hagyjuk szépen párolódni.



5. A tejszínt elkeverjük a Maggi alappal. Ez akár el is hagyható,használhatunk tetszőleges fűszereket, én is szórtam pluszba bele sót, borsot, oreganot, meg szerecsendiót.



6. Beleszórjuk a zöldéges edénybe a csirkét, beleöntjük a tejszínt, majd pár percig forraljuk.



Kész is van! Fogyaszthatjuk rizzsel vagy tésztával, de köret nélkül is nagyon finom, én is így ettem :)




Jó étvágyat! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése