2016. december 9., péntek

Shopping - vegyes cuccok

Mostanában nem volt shoppingos poszt, ezért már éppen itt volt az ideje pótolni ezt a hiányosságot :) Hamarosan jön a karácsonyi láz, az ajándékvásárlási dömping, ezért előtte még gyorsan megleptem magamat is pár aprósággal.



Isana Miss CaraMella tusfürdő: Eddig még nem nagyon használtam a Rossmann saját márkás tusfürdőit, de a caramella felirat felkeltette az érdeklődésemet (aki még nem tudná, rajongok a különleges illatú, de főleg az édes aromájú tusfürdőkért), és amikor beleszagoltam, már nem is volt kérdés, hogy a kosaramban landol-e. Isteni tejkaramella illat, így a karácsony közeledtével még egy plusz hangulata is van, kellemesen melengető, téli illat. 599 Ft volt.












Das Gesunde Plus Haar Vital Komplex hajvitamin: Hogy azért a konkurenciánál is vegyünk valamit ;) Már egy ideje filózok azon, hogy kellene valami hajvitamint szednem. Bár a hajam az odafigyelésnek köszönhetően (a részleteket lásd a hajápolás sorozatban) lényegesen jobb állapotban van, de sajnos így is kicsit törik a vége, meg az utóbbi hetekben elkezdett jobban hullani is. Mivel kívülről nem tudom, hogyan tehetnék még többet érte, ezért gondoltam, hogy elkezdem belülről is táplálni valamilyen vitaminnal. Még sohasem szedtem ilyesmit, úgyhogy ez a termék az első próbálkozásom. 800 Ft körüli összegbe került a 60 db-os kiszerelés.










Dr. Organic Folyékony Arany Argánolaj: Az argánolajat a természet egyik csodaszereként tartják számon. Rengeteg pozitív hatása van a hajra, körömre, bőrre egyaránt. A hajápoló olajok közül állítólag ez a leghatékonyabb, felülmúlja a kókuszt és a ricinust is. Már egy ideje tervezgettem a beszerzését, és most végre én is és a pénztárcám is rászántuk magunkat :) Sajnos nem olcsó, 4000 Ft volt az 50 ml-es kis üveg (bár láttam harmad áron 2x ennyi mennyiségűt is, de szerintem kizárt, hogy az is jó minőségű 100% argánolaj lenne, hiszen köztudott, hogy az igazi argánolaj drága). Viszont ha tényleg annyira hatásos, mint ahogy sok helyen írják, akkor megéri, plusz csak pár csepp kell belőle alkalmanként, így sokáig elég lesz ez a mennyiség.







Tesztek hamarosan!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése