2016. december 19., hétfő

TESZT - Isana Miss CaraMella tusfürdő

December van. Kint csak úgy röpködnek a mínuszok, az időjárás barátságtalan, és nyakunkon a karácsony is. Természetes, ha ebben az időszakban teljesen más illatokhoz vonzódunk, mint a nyári kánikulában. Előkerülnek az ünnepek, és a tél jellegzetes aromái: a forralt bor, fahéj, narancs, szegfűszeg, és persze az édes tejkaramella is. Mai tesztünk főszereplője ezt az illatot hozza el nekünk.




Aki előtt esetleg még ismeretlen lenne a márka, az Isana a Rossmann saját márkás termékcsaládja. Ennek megfelelően vannak szuper, és kevésbé jó termékei is. Ma a Miss CaraMella tusfürdőt vesszük górcső alá.

A kis tömzsi flakon első látásra kicsit megtévesztő, mert nem gondolnánk, hogy 500 ml-nyi tusfürdő fér bele, tehát egy ideig biztosan a fürdőszobánk lakója lesz, még akkor is, ha hozzám hasonlóan nem "fél diónyi" mennyiséget használunk el egy fürdéshez. Az átlátszó flakonban láthatjuk, hogy a színe is a karamellát idézi, akárcsak az illata. Elsőre beleszerettem ebbe a kellemesen édes aromába, így azonnal jött velem haza. Az ára sem terheli meg a pénztárcánkat, emlékeim szerint 599 Ft volt, ami valljuk be, fél liter tusfürdőért abszolút nem nagy kiadás.

Még volt egy kicsi az előző tusfürdőmből, így csak pár nap elteltével vettem használatba. Akik rendszeresen olvassák a blogot, azok tudják, hogy imádom az édes illatú kozmetikumokat, eddig nem találkoztam olyannal, ami számomra "túl émelygős" lenne, ezért nagy lelkesedéssel kezdtem el használni a terméket. Jó nagy adagot rányomtam a tusipamacsra, és élveztem hogy körbeleng a finom karamellaillat. Itt azonban, ahogy az a filmekben is lenni szokott, jött a váratlan fordulat. A kellemesen édes aroma sajnos hamar elillant, illetve átalakult valami egészen mássá. Pár perc elteltével iszonyatosan büdös, műanyag szaga lett a tusfürdőnek. Nem is tudom, hogyan tudnám megfelelően körülírni, ahhoz hasonló szag, mint amit az üzletek műanyagos részlegén érezni, tudjátok ahol az ilyen olcsó fröccsöntött műanyag tálak, poharak, fürdőszobai kellékek vannak. Na pont ilyesmi, csak elég erősen. Fentebb írtam, hogy én még egyik kozmetikum illatát sem találtam soha émelygősnek.....mostanáig. És ami a legrosszabb, hogy ez viszont tartós, a fürdés végéig lehet érezni, szerencse, hogy a bőrömön nem marad meg utána.

Természetesen nem mondtam le azonnal a termékről, mert a flakonba szagolva még mindig a fincsi karamell illatot éreztem, így pár napig használtam, de sajnos minden egyes alkalommal "átalakult" műanyag szaggá. Nagyon sajnálom, és nem értem, hogy miért így árulják ezt a tusfürdőt. Vajon a gyárban senki sem érezte, hogy valami nem stimmel vele? Persze az is megfordult a fejemben, hogy talán lejárt a szavatossági ideje, de nem, még 1 évig jó.

Így nem hiszem, hogy fürdésre el fogom használni, de mivel nem szeretem a pazarlást, ezért kidobni sem fogom. Egyenlőre csak a polcon áll, aztán majd szépen lassan elfogy folyékony szappanként, vagy majd kitalálok vele valamit. Sajnos hatalmas csalódás ez a termék. Alapvetően szeretem az Isana/Balea márkát, ezidáig nem nagyon volt kellemetlen tapasztalatom vele.


Összegzés:

Ami tetszett: megfelelően habzik, pénztárcabarát, a flakonba szagolva, és fürdésnél eleinte tényleg jó illatú
Ami nem tetszett: pár perc után szörnyen büdös lesz
Újravenném? biztosan nem fogom


Pontszám: 2/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése